Usługa telekomunikacyjne realizowane są w oparciu o wielousługową platformę telekomunikacyjną OpenCom zaimplementowaną w sieci 3S Fibertech Networks Sp. z o. o. Dostęp do platformy dla Klienta końcowego odbywa się poprzez publiczny Internet lub poprzez sieć należącą do Resellera.
Korzyści dla Klienta:
- Uruchomienie świadczenia usług telekomunikacyjnych bez nakładów na infrastrukturę.
- Atrakcyjne ceny połączeń i usług – pewność konkurencyjnej ceny połączeń telefonicznych oraz usług dodanych.
- Możliwość wprowadzenia konkurencyjnej usługi na rynek dla Klienta końcowego.
- Niska cena abonamentu i połączeń – konkurencyjna cena abonamentu miesięcznego oraz połączeń telefonicznych dla klienta końcowego.
- Jakość HD Voice.
- Usługi dodatkowe – szeroki zakres usług dodatkowych (m.in. przekierowania połączeń, poczta głosowa, zapowiedź głosowa, wirtualny faks i wirtualny PABX).
- Zachowanie obecnych numerów telefonicznych – przeniesienie numerów to prosty i szybki proces który nie spowoduje przerwy w korzystaniu z usługi telefonicznej.
- Nieograniczony zasięg geograficzny – możliwość świadczenia usług wszystkim podmiotom posiadającym usługę dostępu do Internetu.
- Całodobowy monitoring usługi – usługa monitorowana jest przez 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku przez dedykowanych inżynierów z centrum zarządzania platformą OpenCom.